Pāriet uz galveno saturu

Mašīna kā tāda

Šis raksts ir par Citroen C-Zero un tā izskatu un vadāmību.
Ja jāsaka godīgi, es, kad pirmo reizi ieraudzīju sludinājumu, ka šo mašīnu pārdod, nodomāju: "Ha! Šo gan varētu atļauties! Bet tas dizains ...".


Sākumā likās dīvaini, bet tagad man tas patīk. Mašīnas ietilpība ir lielāka, nekā sākumā varētu likties. Vizināju 2 paziņas, kas katra ir virs 1m 90cm, un vietas pietika. Pat izskanēja komentārs, ka Nissan Qashqai vietas ir mazāk. Jā, ietilpība ir 4 personām, bet šīm 4 personām vietas pietiek. Un vēl ir bagāžnieks! Pēc tam, kad redzēju Nissan Leaf bagāžnieku, cerēju, ka man būs līdzīga situācija, bet nē - ielieku bērnu ratu kulbu un bagāžnieks pilns. Tagad, kad ir sēžamrati, ietilpst viss bagāžniekā, bet līdz tam ratu apakša devās uz priekšējo sēdekli.


Interjera krāsu salikums man ļoti patīk. Maigi brūnais tonis ar melniem elementiem liek mašīnai izskatīties ļoti glauni. Reiz braucu ar draugu un viņš teica: "no iekšpuses Tev mašīnā ir kā Porsche. Tās krāsas man uzreiz iedūrās acīs!". Es viņam atjokoju, ka noteikti pirmajos metros es iekabinātu Porsche.
Ir viena baigā fīča šai mašīnai, kas, manuprāt, ir jāievieš visās mašīnās - glāzīšu turētāji zem sānu ventilatoriem uz priekšējā paneļa. Es sev tuvāko parasti izmantoju, lai tur ieliktu telefonu. Vienkārši un ērti. Vienīgi tas, ka man stūre nedaudz traucē, ja vēlos arī redzēt, kas tur rādīts, piemēram, lietojot Waze.

Man jautāja, vai priekšā arī ir bagāžnieks - tā ir viena no lietām, kuru es gribētu, lai tai būtu.

Ņemot vērā, ka skaņas izolācijas nav, jo motora rūkoņas nav, es varu dzirdēt, kā riepas brauc pa ceļu. Pieļauju, ka tas ir domāts, lai samazinātu izmaksas, bet jāsaka, ka tik klusā mašīnā kaut kāds troksnis ir vajadzīgs. Vienīgais izņēmums - kad brauc pa bruģi,

Informācijas panelis ir neierasts tiem, kas ir pieraduši pie iekšdedzes dzinēju, jo nerāda apgriezienus minūtē. Rāda patēriņu tā vietā. Nerāda bākas simbolu ar krānu galā - rāda bākas signālu ar dakšu galā.
Un te oriģināls - Mitsubishi iMiev.

Komentāri